Гери Турийска не може без съчинения разсъждения в петък вечер

Гери Турийска не може без съчинения разсъждения в петък вечер

Най-луда е по Йовков

 

Обичам да си пиша за хиперболи и метафори в петък вечер. След като научи тази ексклузивна сензация... ще съм ти много благодарна, ако отделиш минутка и за тази важна история.

Лина е на четири години и не продумва нито дума. Тя живее под един покрив с родителите, баба си и леля си. Ролите в това семейство са напълно объркани. Лелята е обсебила момичето и е иззела ролята на майката. Лина прекарва цялото си време с лелята, а бащата и бабата не смеят да се опълчат.

Лелята оказва голям психически тормоз върху майката на Лина още от дете, а днес дори заплашва, че ако не й се подчинява, ще я изгони и няма да й позволява да вижда детето си. Лина е свидетел на грозни сцени всеки ден.

Бабата решава да потърси професионална помощ, защото детето изобщо не говори. Така се среща с екипа на Центъра за обществена подкрепа на SOS Детски селища. Психологът и социалният работник започват активно да работят със семейството и резултатите не закъсняват – лелята разбира, че е обсебила детето и трябва да се отдръпне, майката започва активно да се грижи за Лина, която постепенно започва да говори и общува.

Много деца като Лина имат нужда от подкрепа. Изпрати SMS с цифра 5 на 1287 и стани SOS приятел с редовни месечни дарения от 5 лв.

Влез във важните истории.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Топ 5 бизнес книги, изисквани за прочит от Харвардския университет
Посланието на европейските лидери към Тръмп: Подкрепата за мира означава подкрепа за Украйна
Най-големият музикален фестивал в Румъния генерира 120 млн. евро приходи за общината организатор
Броят на новорегистрираните фирми в ЕС расте почти три пъти по-бързо от този на фалиралите
Времето: Жълт код за обилни валежи в 12 области в страната
Румен Драганов: Българският турист е все по-активен, но не винаги почива в хотелите
Минната общност отбеляза деня на миньора с акцент върху бъдещето на индустрията
Умният PR не е рекламен - той е целенасочен